Personer till novellen!

Filed under: Noveller
Okej, det verkar som ni vill ha en ny novell så här är en lista över personer jag behöver:
Justins flickvän: (paxad)
Justins bästa kompis:(paxad)
Justins tjejs bästa kompis: _____
Chaz's flickvän: (redan paxad)
Ryans flickvän: (paxad)
Ryans tjejs kompis: ______
Jag kanske lägger till några mer sen men får se hur många som går åt!
Såhär gör du: Kommentera vilken du vill vara & ditt namn.
T.ex. Jag vill vara Justins flickvän!
Mitt namn är .... 

Men om fler väljer samma så blir det den som kommenterade först!
Så kom igen nu då, kommentera! (;

Postat av: Nathalie

Jag vill såklart vara Justins flickvän ;) Om den redan är paxad så vill jag vara Justins tjejs bästa vän om det är okej :D :D

2012-01-18 @ 23:05:48
Postat av: Josse

Jag vill vara Ryan's flickvän, haha :)

2012-01-19 @ 18:20:45
URL: http://selenagoomezz.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag vill vara Ryan eller Chazs flickvän! Om inte det inte går så vill jag vara Justins tjejs bästavän! :D Mitt namn är Klara! Vem har paxat Chazs flickvän? För jag kommenterade ditt förra/förrförra inlägg och sa att jag ville vara det :) Var det jag som paxat det då? <3 Kram!

2012-01-19 @ 20:23:46
Postat av: ellen

Hej! Jag vill gärna vara Justins bästis! Paxa gärna den till mig! :) Kramar!

2012-01-19 @ 20:38:03
URL: http://ellennells.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0