Don't give up your dreams/ del 4

Filed under: Noveller


- Men men... Scooter Braun sa att vi skulle få träffa han backstage?!
Han svarade:
- Jag är ledsen men
______________________________________________________________________
-  jag var bara tvungen att skoja med dig, förlåt om jag gjorde dig ledsen men Justin kommer om ungefär 5 minuter.
Jag blev lite chockad att han hade skämtat med mig hela tiden men jag var glad att han skämtade.

Men klockan gick o gick och jag blev ännu mer nervösare för jag skulle ju få träffa min största idol.
Det hade gått ungefär 5 minuter och jag hörde någon komma mot dörren..
Jag var så nervös så jag skaka.

Tillslut såg jag ett huvud titta fram och det var Justins!
Jag började gråta för jag kunde inte fatta att jag var i samma rum som han.
Han såg att jag började gråta och kom fram och kramade mig och sa.
- Hej, vad heter du?
Den känslan jag fick när han nuddade mig var absolut den BÄSTA!
Jag svarade.
- Jag heter Sara.
Han svarade.
- åhh hej Sara, vad trevligt att träffa dig.
I det ögonblicket var jag bara tvungen att säga.
- Jag älskar dig Justin!
Han log sött mot mig och sa:
- aww jag älskar dej med.
Utan mina fans skulle jag inte vara någonting.

Jag log tillbaka mot han med tårar i ögorna och sa:
- Du betyder verkligen allt för mig, jag vet inte vad jag skulle varit utan dig.
Han svarade:
- Och ni betyder verkligen allt för, ni alla är så underbara!
Jag log brett mot han och sa:
- aww, men du skulle vi kunna ta en bild tillsammans?
Mamma kollade på mig och sa.
- Gumman, vi glömde tyvärr kameran hemma.
Justin såg på oss och sa:
- Vi kan ta en bild med min kamera och så kan jag lägg ut den på twitter?
Jag svarade:
- Tack tack tack Justin!
Justin log och sa.
- Inga problem, allt för mina fans!
Justin tog fram sin mobil och så tog vi kort.
Vi tog en seriös och en oseriös bild.
När vi kollade på den oseriösa bilden började vi skratta..

Till slut sa han.
- Tyvärr men jag måste verkligen gå nu men det var verkligen jätte kul att träffa dig och jag hoppas vi träffas igen någon dag.
Jag svarade.
- Okej, tack för allting och jag hoppas också att vi träffas igen någon dag!
Justin tittade gulligt på mig och sa.
- Förresten hade jag kunnat få ditt mobil nummer och vad heter du på twitter?
Jag kollade lite chockat på Justin, jag menar han frågade nyss mig om han kunde få mitt mobil nummer, wow det kunde verkligen inte bli bättre!
Jag svarade.
- självklart och så gav jag han det.
Sedan kom han fram till mig och kramade mig och sa.
- Tack så jätte mycket och hej då!
Jag kollade på Justin och sa.
- Tack själv, du gjorde verkligen min dag eller rättare sagt mitt liv!
Justin log och gick mot dörren där han hade kommit in...


Den blev inte så jätte bra men hoppas ni gillade den ändå och kommentera gärna vad ni tyckte?
image description

 


Postat av: ebba<3

hej sönos <33 tack så himla mycket att du kollade min blogg :D du har också en jätte bra blogg!!!! kramis <33

2011-11-12 @ 14:32:06
URL: http://justinbiebersweeti.blogg.se/
Postat av: Alice - Bilderbyalice

Hejsan, jag har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna ett presentkort på 150:-

skulle vara roligt om du var med, direkt länk: http://bilderbyalice.se/2011/november/tavling-i-sammarbete-med-smyckesboxense.html#comment

2011-11-12 @ 14:46:17
URL: http://bilderbyalice.se
Postat av: Saga

Hej sötnos! Jätte fin blogg du har!

Jag har en liten frågestund på min blogg och det skulle vara kul om du frågade en liten fråga!

Kram!!

http://sagasmith.blogg.se/2011/november/fragestuuuuuuuuund.html

2011-11-12 @ 20:56:29
URL: http://sagasmith.blogg.se/
Postat av: ellen

Grymt bra!! Mera

2011-11-13 @ 11:29:58
URL: http://www.jbnovellerblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment

2011-11-13 @ 13:37:02
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0