Don't give up your dreams/ del 5

Filed under: Noveller
Sedan kom han fram till mig och kramade mig och sa.
Tack så jätte mycket och hej då!
Jag kollade på Justin och sa.
Tack själv, du gjorde verkligen min dag eller rättare sagt mitt liv!
Justin log och gick mot dörren där han hade kommit in...
När dörren stängdes visste jag inte vad jag skulle ta mig till, jag kunde inte fatta att jag just träffade Justin, wow jag menar för några timmar sedan hade jag inte ens några biljetter och nu har jag träffat han, drömmar går verkligen i uppfyllelse...
Helt ärligt visste jag inte om mina vänner skulle tro mig liksom jag har ingen bild eller någonting bara ett minne men Justin har ju två bilder men jag visste ju inte när han skulle twittra dem.
Tänk om han skulle skita i o twittra dem, okej jag tror inte han skiter i det men man vet ju aldrig?
Jag hann inte tänka mer på det eftersom vi var tvungna att lämna rummet så vi fick gå ut till bussen igen men när vi kom utanför dörrarna började jag gråta eftersom jag verkligen inte ville lämna stället...
Men mamma sa att vi inte kunde stanna eftersom Justin skulle ju snart åka vidare och att jag hade skola imorgon.
Så vi satte oss på bussen hem och det enda jag tänkte på var hur underbar Justin var mot mig.
Och så kom jag på att han har mitt nummer, jag undrade faktiskt om han skulle ringa eller smsa mig...
Nu var vi framme vid tågstationen och så skulle vi gå på tåget hem.
När vi satt på tåget hem så fick jag ett meddelande om att Justin hade twittrat mig, jag började gråta och jag skakade som jag vet inte vad, alla på tåget trodde att jag var typ dum i huvudet eller något men jag bryde mig inte eftersom JUSTIN DREW BIEBER twittrade nyss en bild på mig och han och skrev: Jag träffade nyss den här underbara personen hon var så snäll och gullig mot mig! #REAL
Och efter att han hade twittrat det fick jag mer än 1000 tweets om inte mer det var otroligt många och mina följare ökade väldigt snabbt!
Alla twittrade att jag hade tur och att jag var typ den lyckligaste personen och det kan jag faktiskt hålla med om för den här dagen har verkligen varit den bästa dagen i mitt liv!
Mitt liv kunde verkligen inte bli bättre just nu!

Sedan kom han fram till mig och kramade mig och sa.
- Tack så jätte mycket och hej då!
Jag kollade på Justin och sa.
- Tack själv, du gjorde verkligen min dag eller rättare sagt mitt liv!
Justin log och gick mot dörren där han hade kommit in...
_____________________________________________________________
När dörren stängdes visste jag inte vad jag skulle ta mig till, jag kunde inte fatta att jag just träffade Justin, wow jag menar för några timmar sedan hade jag inte ens några biljetter och nu har jag träffat han, drömmar går verkligen i uppfyllelse...

Helt ärligt visste jag inte om mina vänner skulle tro mig liksom jag har ingen bild eller någonting bara ett minne men Justin har ju två bilder men jag visste ju inte när han skulle twittra dem.
Tänk om han skulle skita i o twittra dem, okej jag tror inte han skiter i det men man vet ju aldrig?

Jag hann inte tänka mer på det eftersom vi var tvungna att lämna rummet så vi fick gå ut till bussen igen men när vi kom utanför dörrarna började jag gråta eftersom jag verkligen inte ville lämna stället...
Men mamma sa att vi inte kunde stanna eftersom Justin skulle ju snart åka vidare och att jag hade skola imorgon.

Så vi satte oss på bussen till tågstationen och det enda jag tänkte på var hur underbar Justin var mot mig.
Och så kom jag på att han har mitt nummer, jag undrade faktiskt om han skulle ringa eller smsa mig...

Nu var vi framme vid tågstationen, så vi fick gå till det tåget vi skulle ta hem.

När vi satt på tåget hem så fick jag ett meddelande om att Justin hade twittrat mig, jag började gråta och jag skakade som jag vet inte vad, alla på tåget trodde att jag var typ dum i huvudet eller något men jag bryde mig inte eftersom JUSTIN DREW BIEBER twittrade nyss en bild på mig och han och skrev: Jag träffade nyss den här underbara personen hon var så snäll och gullig mot mig! #REAL

Och efter att han hade twittrat det fick jag mer än 1000 tweets om inte mer det var otroligt många och mina följare ökade väldigt snabbt!
Alla twittrade att jag hade tur och att jag var typ den lyckligaste personen och det kan jag faktiskt hålla med om för den här dagen har verkligen varit den bästa dagen i mitt liv!

Mitt liv kunde verkligen inte bli bättre just nu!

Ganska kort novellen igen men jag hoppas ni gillar den ändå och glöm inte kommentera vad ni tror kommer att hända och vad ni tycker om den?
image description

Postat av: ellen

Grymt bra!

2011-11-14 @ 18:21:26
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
Postat av: Viktor

så jävla bra är han!!!

2011-11-15 @ 18:36:48
URL: http://sandbergv.blogg.se/
Postat av: XTIO

HEHE märks att du gillar han. :P han har faktsikt några bra låtar. :)

2011-11-16 @ 15:13:52
URL: http://xtio.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0