Don't give up your dreams/ del 2

Filed under: Noveller


När vi kom fram till kassan så frågade jag ivrigt
- FINNS DET NÅGRA BILJETTER KVAR TILL KONSERTEN?
Hon i kassan svarade: Tyvärr men...
______________________________________________________________________
Dom tog precis slut.
I det ögonblicket visste jag inte vad jag skulle ta mig till, jag ville bara skrika och gråta ut men jag kunde inte, jag vet inte varför jag inte kunde men det kändes bara fel eftersom det kändes som om jag skulle gå på konserten och detta var inte sant eller det var vad jag ville att det skulle vara.

Men till slut fattade jag att det var sant, att biljetterna var slut!
Så jag fall ihop och började gråta, jag kunde inte fatta att jag inte skulle få gå på konserten.
Min mamma försökte lugna mig men det var inte så lätt eftersom jag var så förtvivlad.
Men till slut fick vi börja gå till bussen igen, jag ville verkligen inte lämna men jag hade ju inget val, jag menar vi hade ju inga biljetter...

När vi satt o väntade på bussen så såg jag någon komma fram till oss, jag såg inte så tydligt eftersom jag grät men sedan så märkte jag att det var en kille eftersom han började prata med oss så till slut kollade jag upp och såg att det var Scooter Braun, jag kunde inte fatta att Justins manager stod precis framför oss och till o med pratade med oss.

Sedan sa han:
- Har ni biljetter till konserten?
Jag svarade:
- Nej, dom tog precis slut när vi skulle köpa dem..
Scooter kollade på mig och sa,
- Du behöver inte vara ledsen längre för jag har två backstage biljetter till er, vill ni ha dem?
Jag kollade förvånat på Scooter och sa:
- skojar du med mej?
Scooter svarade:
-Nej det gör jag inte. *han visade dem och gav dem till oss*
Jag började genast gråta av glädje och sa till Scooter:
-Jag vet inte vad jag ska säga, jag är så tacksam så jag vet inte vad!
Scooter tack så himla mycket, det här betyder verkligen allt för mig!

Scooter svarade:
-Det var så lite så, jag är glad att du är glad!
Jag sprang fram till han och kramade han!
Sedan sa han:
- Jag måste tyvärr gå nu men hoppas du gillar konserten!
Jag hann inte svara innan han var borta ur min syn...

50 minuter senare.
Nu var det dags att börja gå in eftersom konserten började snart, när vi var framme vid ingången och dem skulle kolla på biljetterna så sa en man
- Oj oj! Ni står på andra raden!
Jag blev helt till mig jag kunde inte förstå att jag skulle få se Justin så nära och att jag skulle få träffa han sen efter konserten!
Det var overkligt...


Hoppas ni gillade den och antagligen kommer del 3 ut imorgon, jag får se men kommentera gärna vad ni tyckte om den!

 

image description


Postat av: Nathalie

Riktigt bra ! :D Fortsätt så!

2011-11-10 @ 20:29:59
URL: http://justindrewbiebez.blogg.se/
Postat av: ellen

Skit skit skit skit skit braaaa!

2011-11-10 @ 20:43:57
URL: http://www.jbnovellerblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jättebra talang har du !

2011-11-10 @ 23:17:01
URL: http://meloveu.blogg.se/
Postat av: ioanna(:

du äger! :D

2011-11-11 @ 13:06:20
URL: http://ioannaseleas.blogg.se/
Postat av: dafina

är du också en belieber?

han är helt underbar!, jag älskar han mest..

2011-11-11 @ 15:47:17
URL: http://bigloveee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0