Don't give up your dreams/ del 12

Filed under: Noveller


Det var snart lägg dags och Justin hade inte ringt mig ännu.
Jag trodde att han hade glömt bort mig sedan kom jag på att Sverige är 6 timmar förre Usa, Han kanske sover? Vem vet?
Men jag var i alla fall tvungen att sova nu eftersom det hade varit en lång dag.
_________________________________________________________________
Jag vakna av att min väcka klocka ringde...
Men när jag kollade på klockan såg jag att den var halv åtta.
Jag hade alltså stängt av klockan och somnat om igen.
Jag fick lite panik eftersom skolan börjar om en halv timme.

Jag sprang ut till köket och tog en macka och lite juice.
Jag åt upp det jätte snabbt sedan sprang jag in på mitt rum och tog på mig kläder, jag skulle ha sminkat mig men jag hann inte så jag tog med mig lite smink i alla fall.

Sedan sprang jag ut till hallen och tog på mig ytterkläder...
När jag hade gjort det sprang jag ut till busshåll platsen, som tur kom bussen precis när jag var där, jag behövde inte ens vänta en sekund.

När jag var halv vägs till skolan började min mobil ringa, jag tänkte faktiskt att det kunde vara Justin men jag var inte säker så jag svarade:

- Hej!
- Sara? Vart är du?
- Lisa, jag är snart där!
- Varför är du så sen då?
- Jag försov mig.
- Jaha, då säger jag det till vår lärare.
- Ja gör så!
- Men vi syns i skolan, hej då! 
- Ja det gör vi, hej då!

Jag var framme vid skolan nu så jag sprang av bussen.
När jag var vid ingången kom det fram en tjej till mig och sa:
- Har du.....

 


Det var sjukt längesen jag skrev en del av novellen känns det som men som ni kanske ser så är den väldigt kort men det är den bara för att jag ska skriva kortare och fler!
men vad tror ni hon kommer säga?

 


Postat av: ellen

BRA,MERA!!!

2011-12-27 @ 21:56:49
URL: http://ztoryzaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: emelie

2011-12-28 @ 13:01:19
URL: http://byklys.blogg.se/
Postat av: Emma Skanvik

2011-12-28 @ 13:02:01
URL: http://byklys.blogg.se/
Postat av: Emma Skanvik

Hej hej! :)

Jag skulle jätte gärna göra ett länkbyte vad sägs som imorgon klockan 13:00? :) <3

2011-12-28 @ 13:05:24
URL: http://jdbismylife.blogg.se/
Postat av: Sonja

Sjukt fin blogg! ÄLSKAR NOVELLEN! mer! <3

-

Skulle betyda väldigt mycket om du kollar in på min JB-novell..!

-

Skulle du vilja göra ett länkbyte? puss..

2011-12-28 @ 20:47:33
URL: http://jssmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0