angående novellen!

Filed under: Noveller
Tänkte bara säga såhär, jag har verkligen tappat lusten att skriva novellen, jag vet inte riktigt varför, jag känner bara inte för det och handligen är inte så jätte bra!
Men så jag kanske gör en ny och fortsätter på den andra ibland.
vad tycker ni om den ideén? Kommentera vad ni tycker så vet jag!
Och isf hade ni kunnat vara med i den eller iaf erat namn men först måste jag veta om ni hade velat ha en ny novell så kommentera!
Och om ni vill det, kommer jag att lägga ut en lista över vilka personer jag behöver till den...
Som t.ex. Chaz flickvän: ______
Ja och isf om ni hade velat vara hans flickvän så kommenterar ni: Jag vill vara Chaz flickvän!
Och om det är för många som kommenterar samma person så tar jag den som kommenterade först, hoppas ni förstår vad jag menar!
Kram Hanna!

Postat av: Klara

JAG VILL VA CHAZ FLICKVÄN! <3 Pax för den!

2012-01-18 @ 19:53:39
Postat av: ioanna(:

rolig idé! jag kan tänka mej att vara med :D



mitt namn: ioanna :D

2012-01-18 @ 21:07:36
URL: http://ioannaseleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0