don't give up your dreams / del 7

Filed under: Noveller


Jag slöt mina ögon och började gråta eftersom jag var så lycklig...
Min kompis kollade lite konstig på mig och sa.
- Vad är det? Varför gråter du gumman?
- För jag kan fortfarande inte fatta att jag har träffat han..
- Men det har du!
- Ja jag vet men det känns bara så overkligt, liksom sånt här händer inte människor som mig..
____________________________________________________________________________

Vi var framme vid skolan nu..
Jag var tvungen att gå till min lärare eftersom jag hade varit borta, så jag gick till hennes kontor men när jag skulle gå in kände jag att min mobil började vibrera, "jag var som varför ringer mamma mig nu?" Hon vet ju att jag har skola?
Men när jag skulle svara så läste jag på skärmen och det stod ”Dolt Nummer” så jag var som vem kan det vara? Så jag klickade på svara knappen och jag hörde en röst säga.
- hej, vem har jag kommit till?
- ehhh Sara...
- Jaha, då har jag ringt rätt!
- Okej, men vem är det jag talar med?
- Det är jag, Justin som du träffade igår.
- SKOJAR DU MED MEJ?!! OMMGGG!
- Hahah, nej det gör jag inte!
- OMMMMGGGGGGG!!!
- hehe jag antar att du är glad över att jag ringde!
- OH JAAA!
- Okej vad bra, men du jag undrade om du skulle..
- SKULLE VAD?
- Vilja komma till Usa och träffa mig där när jag har min turnering.
- Det skulle jag verkligen vilja göra men det är bara ett problem och det är att jag inte har så mycket pengar, jag menar det är ganska dyrt att åka till Usa.
- Men jag kan bjuda på resan.
- Arrrgghhhhh du måste skämta med mej?
- Hah nej och en sak till...
- VADDÅ?
- Jo att du får ta med dej två personer.

Gosh, mitt liv kunde verkligen inte bli bättre just nu...

- Okej, jag antar att jag tar med mig min mamma och min bästis.
- Okej gör du så men jag kan ringa lite senare ikväll så kan vi prata lite mer om detaljer.
- Du kan ringa när som helst och tack för att du ringde och vad ska jag säga det känns som om jag drömmer,
  du betyder verkligen allt för mig så tack så himla mycket!
- Ingen orsak men jag ringer dig sen då, puss & hej.
- Gör du så, Jag älskar dig så sjukt mycket!
- Jag älskar dig mer sötnos!
Sedan la han på...

Wow, jag kunde verkligen inte fatta att Justin ringde mig...


Förlåt ännu en gång för min dåliga uppdatering men jag lovar att jag ska bli bättre men här har ni iallafall del 7 av novellen, hoppas ni gillade den och glöm inte att kommentera vad ni tyckte?
image description

Postat av: ellen

Grymt bra! Mera!

2011-11-29 @ 20:05:17
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
Postat av: Belieber

Aså.. Jag tycker att din blogg är bra, men en sak att Justin och '' Sara '' träffas lite för snabb. Liksom Justin bodde få tag på hennes nummer från ingenstans. Och att dem skulle få träffas in på de här sättet. Jag gillar din novell, men jag sa iaf de va jag tycker ;)

2011-12-02 @ 21:52:41
URL: http://buurcus.blogg.se/
Postat av: ellinor

åhh vad kul att du gillar min blogg, gillade din väldigt mycke också eftersom att jag är ett JB fan!! Haha! : D



Om du har bloglovin kanske vi kan lägga till varandra?



novellerna du skriver om justin är det sant eller hittar du bara på? :)

2011-12-03 @ 17:40:09
URL: http://ellinorplamboeck.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0