Don't give up your dreams/ del 6

Filed under: Noveller
Alla twittrade att jag hade tur och att jag var typ den lyckligaste personen och det kan jag faktiskt hålla med om för den här dagen har verkligen varit den bästa dagen i mitt liv!
Mitt liv kunde verkligen inte bli bättre just nu!
Efter några timmar var vi äntligen hemma eller äntligen o äntligen jag menar jag ville ju absolut inte åka hem men var ju liksom tvungen så det var ju ganska skönt att vi vara hemma nu.
Vi var hemma ungefär vid 22:00 så jag tvungen att gå och lägga mig direkt när vi kom hem efter som det hade varit en lång dag och jag var jätte trött.
När jag låg i sängen och försökte sova kunde jag inte somna eftersom det enda jag tänkte på var att jag hade träffat Justin idag, det var otroligt...
Jag ville absolut inte att denna dagen skulle ta slut eftersom denna dagen har verkligen varit den bästa dagen i mitt liv.
Men tiden gick och jag somnade..
Nästa dag.
Jag vaknade och var tvungen att göra mig iordning för skolan.
På ett sätt ville jag till skolan men på ett annat sett ville jag inte eftersom vissa skulle inte tro på mig att jag hade träffat Justin, jag menar liksom varför skulle dem tro mig?
Nu var det dags att gå till skolan..
När jag var halv vägs vid skolan träffade jag på min kompis.
Hon sprang fram till mig och kramade mig och sa.
Hej, jag har saknat dig så mycket, hur var det?
Det var obeskrivligt!
HUR DÅÅ? Vad hände?
I det ögonblicket trodde jag hon skoja, liksom justin hade ju twittrat en bild på mig och han, kanske hade hon inte sett den?
Har du inte sett på twitter?
Vadå twitter? Vad är det med twitter?
Ahh, nemen igår twittrade han en bild på mig och han..
SKOJAR DUUU?? OMBB!
Nej, jag skojar inte..
shit, jag visste bara att du fick biljetter till konserten
okej, men vet du vem jag fick dem av?
Ne? vem?
Scooter braun, Justins manager.
OMMBBB! HUUUUR?
Han såg mig gråta och kom fram till mig och frågade oss om vi hade biljetter
och så sa jag att vi inte hade det så han gav oss det och backstage biljetter.
WOOOW, du är verkligen lycklig!
Ja jag vet och Justin var så underbar mot mig, han frågade tillomed om han kunde få mitt nummer!
Oh My Bieber!
Jag slöt mina ögon och började gråta eftersom jag var så lycklig...
Min kompis kollade lite konstig på mig och sa.
Vad är det? Varför gråter du gumman?
För jag kan fortfarnde inte fatta att jag har träffat han..
Men det har du!
Ja jag vet men det känns bara så overkligt, liksom sånt här händer inte människor som mig..

Alla twittrade att jag hade tur och att jag var typ den lyckligaste personen och det kan jag faktiskt hålla med om för den här dagen har verkligen varit den bästa dagen i mitt liv!
Mitt liv kunde verkligen inte bli bättre just nu!
________________________________________________________________________
Efter några timmar var vi äntligen hemma eller äntligen o äntligen jag menar jag ville ju absolut inte åka hem men var ju liksom tvungen så det var ju ganska skönt att vi vara hemma nu.
Vi var hemma ungefär vid 22:00 så jag tvungen att gå och lägga mig direkt när vi kom hem eftersom det hade varit en lång dag och jag var jätte trött.
När jag låg i sängen och försökte sova kunde jag inte somna eftersom det enda jag tänkte på var att jag hade träffat Justin idag, det var otroligt...

Jag ville absolut inte att denna dagen skulle ta slut eftersom denna dagen hade verkligen varit den bästa dagen i mitt liv.
Men tiden gick och jag somnade...

Nästa dag
Jag vaknade och var tvungen att göra mig i ordning för skolan.
På ett sätt ville jag till skolan men på ett annat sätt ville jag inte eftersom vissa skulle inte tro att jag hade träffat Justin, jag menar liksom varför skulle dem tro mig?
Nu var det dags att gå till skolan..
När jag var halv vägs vid skolan träffade jag på min kompis.

Hon sprang fram till mig och kramade mig och sa.
- Hej, jag har saknat dig så mycket, hur var det?
- Det var obeskrivligt!
- HUR DÅÅ? Vad hände?
I det ögonblicket trodde jag hon skoja, liksom Justin hade ju twittrat en bild på mig och han, kanske hade hon inte sett den?
- Har du inte sett på twitter?
- Vadå twitter? Vad är det med twitter?
- Ahh, nemen igår twittrade han en bild på mig och han..
- SKOJAR DUUU?? OMBB!
- Nej, jag skojar inte..
- shit, jag visste bara att du fick biljetter till konserten
- okej, men vet du vem jag fick dem av?
- Ne? vem?
- Scooter braun, Justins manager.
- OMMBBB! HUUUUR?
- Han såg mig gråta och kom fram till mig och frågade oss om vi hade biljetter
och så sa jag att vi inte hade det så han gav oss det och backstage biljetter.
- WOOOW, du har verkligen tur!
- Ja jag vet och Justin var så underbar mot mig, han frågade tillomed om han kunde få mitt nummer!
- Oh My Bieber!

Jag slöt mina ögon och började gråta eftersom jag var så lycklig...
Min kompis kollade lite konstig på mig och sa.
- Vad är det? Varför gråter du gumman?
- För jag kan fortfarnde inte fatta att jag har träffat han..
- Men det har du!
- Jag vet men det känns bara så overkligt, liksom sånt här händer inte såna som mig..

Denna var ganska lång och inte så jätte bra men hoppas ni gillade den ändå.
Btw kommentera gärna vad ni tyckte?

 

Postat av: ellen

Jo det var jätte bra!

2011-11-22 @ 16:36:24
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
Postat av: Jossan

den va bra! :)

2011-11-23 @ 17:01:49
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/
Postat av: Madde

gulligt (:

2011-11-29 @ 12:56:43
URL: http://feelgoodlookcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0