Don't give up your dreams/ del 3

Filed under: Noveller


Jag blev helt till mig jag kunde inte förstå att jag skulle få se Justin så nära och att jag skulle få träffa han sen efter konserten!
Det var overkligt...
_______________________________________________________________________________
Men sedan var vi tvungna att börja gå ner till andra raden, det var ganska långt ner dit men det var absolut värt att gå!
När vi var framme på andra raden så stod vi där och väntade på att konserten skulle börja, jag kan säga att den känslan att stå o vänta var så pirrig men absolut den bästa känslan!
Jag menar om några sekunder kommer jag att få se min största idol, han som betyder allt för mig!
Det kan verkligen inte bli bättre!

Nu var det dags, de började räkna ner som de alltid gör..
Jag var så nervös, så det inte var sant!
När den stod på noll, var det som att jag slutade leva och kom upp till himmelen ne men det var faktiskt så otroligt så det inte går att beskriva!

Till varje låt stod jag o dansade och sjöng med!
Men konserten började lida mot sitt slut men jag var glad ändå eftersom jag skulle ju få träffa han!

Så när konserten var slut fick vi gå till en skylt där det stod ”Backstage”.
när vi kom dit fick vi visa våra biljetter för någon kille sedan fick vi gå in i ett ganska litet vitt rum och där fick vi vänta tills Justins manager skulle komma och hämta oss, vi satt där i ungefär 30 mintuer tills en man kom in och sa
- Vad gör ni här?
Jag svarade.
- Jag ska träffa Justin backstage
Han kollade förvirrat på mig och sa.
- Men Justin skulle inte träffa några fans backstage idag? 
Jag såg förtvivlat på han och sa.
- Men men.. Scooter Braun sa att vi skulle få träffa han backstage?!
Han svarade:
- Jag är ledsen men...


Denna delen var ganska kort men hoppas ni gillade den ändå och glöm inte att kommentera vad ni tycker om den och vad ni tror kommer hända?

image description


Postat av: Jelenators

Gillar du Justin och Selena? Besök våran blogg! Vi skriver senaste om både Justin och Selena

2011-11-11 @ 17:09:03
URL: http://jelenators.blogg.se/
Postat av: ellen

Neeej! hon måste få träffa honom!!! Mera!

2011-11-11 @ 18:28:32
URL: http://www.jbnovellerblogg.bloggplatsen.se
Postat av: ioanna(:

Du äger verkligen! :D

2011-11-11 @ 19:39:44
URL: http://ioannaseleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0