Taylor Fever's Blog Award!

Filed under: Allmänt

Jag är nominerad till "Taylor fever's blog award" i kategorin "Bästa Justin Bloggen".
Så jag undrade om ni hade kunnat rösta på min blogg det skulle betytt sjukt mycket för mig!

Så här gör ni: Klicka på bilden eller HÄR för att komma till inlägget, sedan kommenterar ni bara: "Jag röstar på KidrauhlForever".




Postat av: lilla linnea

Hejsan! Vet du att man kan tjäna pengar på sin blogg utan att vara världens storbloggare!? :o Jag är själv med och pengarna "rullar" in kan man säga ;) Tjäna in över 500 kr och du får ta ut pengarna när du vill! Det är både säkert och smidigt eftersom att du själv väljer när du vill ta ut pengarna och därför skriver bara in kontouppgifter när du känner att du vill, och det är ingen annan som ser dina uppgifter än självaste adsettings, så du kan vara helt lugn :) Gå in här och blir medlem! http://lillinneas.blogg.se/2012/january/adsettings.html#comment

Det här är inte reklam eller så, vill bara hjälpa till ^_^ kram!

2012-01-06 @ 14:53:48
URL: http://lillinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0