Don't give up your dreams/ del 8

Filed under: Noveller
Wow, jag kan verkligen inte fatta att Justin ringde mig...
_______________________________________________
Jag kunde inte vänta tills jag skulle få berätta för mina vänner att Justin hade ringt mig, jag kunde liksom se deras reaktioner framför mig när jag berättade det.
Först var det som.
”Skojar du med oss?” Sedan var de som ”OMMBB gud vad kul”
Men iallafall nu får jag sluta tänka på det och istället gå in till min lärare som jag skulle ha gjort för längesen men hallå Justin Bieber ringde mig?
Jag kan ju liksom inte dissa han eller det kanske jag kunde men det skulle jag absolut inte gör eftersom han betyder allt för.
De är han som gör mig glad och de är han som får mig att le varje dag.
Jag vaknade ur mina dag drömmar när jag hörde en ljus röst säga:
Hallå, är du vaken?
Det var visst min lärare som hade sett mig utanför hennes dörr.
Ehh oj, förlåt..
Det är okej, bara det att du skulle varit här för ungefär två timmar sedan.
Ja jag vet men det hände lite saker.
Jaha som vadå?
Alltså det är för komplicerat och du skulle ändå inte tro mig...
Okej men du har ändå inte rätt att komma för sent så jag kommer ringa hem till din mamma och prata med henne om dina förseningar.
Va? Men jag lovar att jag ska börja sköta mig!
Det sa du förra veckan också.
Jag vet men det har hänt så mycket i mitt liv den senaste tiden.
Okej då, du slipper den här gången också men i så fall måste du lova att sköta dig.
Jag lovar!
Bra och en sak till.. du får inte ha..
Ha vadå?

Wow, jag kan verkligen inte fatta att Justin ringde mig...
_______________________________________________
Jag kunde inte vänta tills jag skulle få berätta för mina vänner att Justin hade ringt mig, jag kunde liksom se deras reaktioner framför mig när jag berättade det.
Först var de som.
”Skojar du med oss?” Sedan var de som ”OMMBB gud vad kul”
Men iallafall nu får jag sluta tänka på det och istället gå in till min lärare som jag skulle ha gjort för längesen men hallå Justin Bieber ringde mig?
Jag kan ju liksom inte dissa han eller det kanske jag kunde men det skulle jag absolut inte gör eftersom han betyder allt för mig.
Det är han som gör mig glad och det är han som får mig att le varje dag.

Jag vaknade ur mina dag drömmar när jag hörde en ljus röst säga:
- Hallå, är du vaken?
Det var visst min lärare som hade sett mig utanför hennes dörr.
- Ehh oj, förlåt..
- Det är okej, bara det att du skulle varit här för ungefär två timmar sedan.
- Ja jag vet men det hände lite saker.
- Jaha som vadå?
- Alltså det är för komplicerat och du skulle ändå inte tro mig...
-Okej men du har ändå inte rätt att komma för sent så jag kommer ringa hem till din mamma och prata med  henne om dina förseningar.
-Va? Men jag lovar att jag ska börja sköta mig!
- Det sa du förra veckan också.
- Jag vet men det har hänt så mycket i mitt liv den senaste tiden.
- Okej då, du slipper den här gången också men i så fall måste du lova att sköta dig.
- Jag lovar!
- Bra och en sak till.. du får inte ha..
- Ha vadå?

Den här delen var väldigt kort men jag har börjat skriva på del 9 så jag lägger antagligen ut den imorgon.
Btw vad tror ni hon kommer säga?
image description

Postat av: ioanna

Jag tycker du verkligen ska försöka göra en bok

av "don't give up on your dreams" ! :D

2011-12-04 @ 18:58:13
URL: http://ioannaseleas.blogg.se/
Postat av: ellen

Jätte bra!

2011-12-04 @ 20:47:16
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
Postat av: ioanna

länkar dej med nu ;)

2011-12-04 @ 23:06:20
URL: http://ioannaseleas.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson // Fansite

Duktig du är på att skriva! :)

2011-12-17 @ 23:56:07
URL: http://www.mjsweden.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0