Don't give up your dreams/ del 13

Filed under: Noveller


Jag var framme vid skolan nu så jag sprang av bussen.
När jag var vid ingången kom det fram en tjej till mig och sa:
- Har du....
____________________________________________________
- Har du träffat Justin Bieber?
- Ja det har jag, men hur vet du det?
- Jag såg den bilden på twitter som Justin la ut och så tyckte jag den var lik dig så var tvungen att fråga.
- Jaha den bilden! 
- Du hade verkligen tur!
- Haha jag vet, kan fortfarande inte fatta att jag har träffat han!
- Ne det kan jag tänka mig!
- Förresten jag visste inte att du gillade Justin? 
- Alltså jag är inte så galen i han som du verkar vara men jag gillar han sjukt mycket, han är så bra!
Jag tänkte: ”Men redan”...men jag sa det inte utan jag svarade istället:
- haha okej.
- Ja men nu måste jag dra, förresten det var sjukt roligt att träffa dig!
- Tack detsamma!
Hon gick sin väg och jag gick in.
När jag hade kommit in i klass rummet var klockan ungefär nio.
Men jag försökte att smälta in, jag ville liksom inte göra en ”Big deal” om att jag hade kommit för sent.

Hela skolan dagen gick väldigt snabbt men det gjorde mig inget.

Efter skolan skulle jag med min bästis hem (Lisa).
Lisa bor väldigt nära skolan så vi kunde bara gå hem till henne.
Påvägen hem till henne snackade vi om alla saker vi skulle göra och vi snackade även om hur kul det kommer bli att åka till Usa.

Nu var vi framme vid hennes hus, vi gick in i huset sedan gick vi till hennes rum, vi satte oss på hennes säng och började prata, alltså vi satt där och snackade & skrattade i ungefär 2 timmar.
Tiden gick så fort eftersom vi hade så sjukt mycket att prata om, det var ju ganska längesedan vi träffades!


Hoppas ni gillade den!
Förresten bara så ni vet är jag fortfarande i Thailand och det här är ett tidinställt inlägg!
Men jag kommer hem den 13 Januari.
Men som sagt jag har gjort några andra "inlägg" som kommer i veckan eller nästa vecka!
Men glöm inte att kommentera vad ni tyckte om novellen (; 
Puss & kram

 

 


Postat av: ellen

jätte bra!!!!

2012-01-02 @ 19:23:52
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0