Love is in the air / del 4

Filed under: Noveller

 




- God natt älskling, älskar dig.
- God natt babe, älskar dig med!
Jag la mitt huvud på Justins bröst sedan somnade jag.
______________________________________________

Nästa dag.
Jag vaknade av att jag hörde Justins andetag.
Jag blev först lite rädd men när jag kollade så var det bara Justin som låg och sov.
Han var så sjukt gullig när han sov, jag kunde ligga och kolla på han i flera timmar..

Jag kollade på klockan och såg att den var nästan tolv så jag började putta lite på Justin så att han skulle vakna.
Han vaknade direkt och kollade chockat på mig och sa,
- VA VADÅ?
- Haha inget, bara det att klockan är tolv och vi bör gå upp.
- Jaha, du får inte skrämma mig så där älskling.
- Men Justin, jag visste väl inte att du skulle reagera så?
- haha okej då älskling!

Vi började ta på oss kläder, Justin tog på sig Jeans och en svart tröja medan jag tog på mig en vit tunika och svarta byxor.
Jag struntade i att sminka mig för jag orkade verkligen inte och jag skulle ändå inte göra något speciellt idag förutom att vara med Justin.

Justin frågade sedan mig,
- Är du hungrig? Ska vi gå ner och äta något?
Precis när han hade sagt det började min mage kura,
Justin skrattade lite och sa,
- Jag antar att det var ett ja, så kom så går vi ner!

 

Vi gick ner från trappan och sedan in i köket, Justins mamma Pattie satt och läste tidningen.
Pattie kollade på oss och sa,
- God morgon sömntutor!
Jag och Justin kollade på varandra och bah,
- ”hehehe”.

Sedan frågade Justin,
- Vad vill du ha och äta? Förutom mig?
Jag blev genast lite generad och sa,
- Såklart jag vill ha dig men en smörgås går väl bra.
- hahah, okej samma för mig med.

När vi hade ätit upp kom jag och tänka på Nina och att jag verkligen behövde prata med henne.
Justin märkte att jag funderade på något så han sa,
- Vad är det älskling?
- Jag kom och tänka på Nina och att jag måste prata med henne.
- Men ring henne då?
- Ja ska göra det snart.

Jag gick sedan ut i hallen och tog fram min mobil ur fickan och började slå in Ninas nummer, det gick ungefär fyra signaler fram sedan tuttade det upptaget, men vad skulle jag ha förväntat mig?
Jag menar hon är ju sur på mig för någonting så jag antar att hon inte vill prata med mig, men jag kommer absolut inte ge upp, jag ska ringa tills hon svarar eller i värsta fall springa hem till henne.

Men jag testade att ringa hem till henne, det gick fram signaler och sedan svarade hennes mamma,
- Hej, det är Caroline!
- Hej, det är Nathalie, är Nina hemma?
- Ja, vänta så ska jag ropa på henne.
Man kunde höra hennes mamma ropa, ”Nina det är till dig!”
Sedan sa Nina,
- Hej, vem är det?
- Hej Nina, det är Nathalie, snälla lägg inte på!
- Okej, jag ska inte!
- Har du lust att träffas och prata ut?
- Ja det kan vi väl.
- Kan du idag?
- Ja men när i så fall?
- Vid två någonting?
- Ja det blir väl bra men vart ska vi träffas?
- I parken?
- Okej visst!
- Men då säger vi så, hej då!
Sedan la vi på.

Nu var det ungefär en halv timme tills vi skulle träffas, jag gick tillbaka till Justin som satt och kollade på tv, jag satte mig i hans knä och sa,
- Det gick faktiskt bra eller hon ville prata ut om det.
- Jag sa ju att det skulle ordna sig!
- Du har alltid rätt!
Justin log och kysste mig.

Nu var snart klockan två, så jag var tvungen att gå och precis när jag skulle gå ut genom dörren, kom Justin fram till mig och sa...


Detta var del fyra av novellen, hoppas ni gillade den, och vad tyckte ni om den? 
Och just nu handlar det mest om Justin, Nathalie & Nina men kommer skriva om er andra också sen.


Postat av: Nathalie

Skitbra ! :D Vill ha mer!

2012-02-11 @ 12:48:09
URL: http://nattstad.se/nathaliees
Postat av: Evelina

Fan vad taskigt sagt Emma!

Hon äger ju!

Emma du har ju fan något fel i huvudet!

2012-02-11 @ 13:33:45
Postat av: Josefin

Jätte bra novell!

skulle du kunna länka fler justin bieber noveller som du tycker är bra? skulle uppskatta det:)

2012-02-11 @ 20:44:17
Postat av: FlizanLizan

Hejsna



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2012-02-11 @ 21:57:03
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Josse

Superbra! Kär i novellen! :)<3

2012-02-12 @ 13:57:34
URL: http://selenagoomezz.blogg.se/
Postat av: Emelie

skit bra :D

meerrrr :D

2012-02-21 @ 17:05:32
URL: http://3meliii3.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0