Love is in the air / del 3

Filed under: Noveller

 

Vi sa hej då till alla och sedan började vi gå mot utgången, när vi stod där och försökte få på oss skorna, kom Nina förbi och jag försökte att få hennes uppmärksamhet men hon undvikte mig, jag sa iallafall hej då till henne men jag vet inte om hon svarade eftersom jag gick ut genom dörren när jag sa det.

På vägen till bilen kysste Justin mig, jag älskade verkligen den känslan när han kysste mig!
__________________________________________________________________
Vi satt nu i bilen påväg hem till Justins hus.
Justin kollade på mig och sa,
- Du är så sjukt vacker!
Jag log brett och sa,
- awww, vad sött du är!
- Men du är sötare, förresten vill du prata om de som hände mellan dig och Nina?
Jag blev genast lite deppig.. 
och Justin blev genast till sig och sa,
- Nej, förlåt älsking, om du inte vill prata om det, behöver du inte!
- Justin, det är okej, jag är bara så sjukt trött och jag vill verkligen inte att hon ska vara sur på mig!
- Det kan jag förstå men om du behöver prata om det, finns jag alltid här för dig!
- Tack, det betyder sjukt mycket!
Justin log så där sött igen..
Jag kunde inte hålla mig så jag sa,
- Fyfan vad söt du är Justin!
Justin skrattade lite och log igen!

 

5 minuter senare..
Nu var vi framme vid Justins hus.

Justin bodde i ett väldigt stort och fint hus med sin mamma, Pattie.
Jag älskade att vara där eftersom det kändes som om jag var i paradiset.

Vi gick ut från bilen sedan vidare till dörren, när vi stod där frågade Justin,
- Du skulle väl sova över?
Jag kollade lite konstig på Justin och sa,
- Vad tror du? Nej jag är bara här för att jag ska gå hem...
- Haha, älskling jag skojade..
- Bra det, för jag är sjukt trött och orkar inte gå hem!
- Men det är klart du inte behöver gå hem, du är alltid välkommen här!

Vi gick in genom dörren och när jag precis skulle stänga dörren kom Pattie ut i hallen och sa,
- Nej men hej, varför är ni hemma såhär sent?
Klockan var två på morgonen.
Justin svarade,
- Vad gör du uppe såhär sent?
- Justin, du jag får faktiskt vara uppe hur länge jag vill!
- jaja mamma, vi ska gå och lägga oss!
- inte i samma säng va?

Jag blev genast lite generad...
Justin såg att jag blev det och viskade till mig,
- Alltså hon retas bara, bryr dig inte om henne.

Vi gick sedan upp till Justins rum, han hade ett ganska stort rum med blåa tapeter och en stor säng.
Han hade ju massa andra saker också.

Justin hoppade i sängen med kläder på.
- Kom älskling, sa Justin.
- Jag kommer snart, jag ska bara tvätta bort mitt smink..
Medan jag gick till toan och gjorde mig i ordning för sängen..
Tog Justin av sina kläder så han bara var i kalsonger.

När jag kom tillbaka sa Justin,
- Vet du en sak?
- Nej vadå?
- Du är så sjukt vacker utan smink fast du är alltid vacker!
- Justin.. Jag älskar dig så jävla mycket!
- Nathalie, jag älskar dig mer än någonting, du är verkligen den bästa tjejen man kan ha.
Jag kollade rakt in i Justins ögon och kysste honom.
Efter det sa Justin,
- Ska vi försöka sova? Det har varit en lång dag!
- Ja det kan vi.

- God natt älskling, älskar dig.
- God natt babe, älskar dig med!
Jag la mitt huvud på Justins bröst sedan somnade jag.


Detta var del 3, hoppas ni gillade den och förlåt för att det tog sån tid.
Men kommentera gärna vad ni tycke, jag skulle uppskatta om ni gjorde det! (;


Postat av: Josse

Superbra! :D<33

2012-02-05 @ 22:48:12
URL: http://selenagoomezz.blogg.se/
Postat av: Alex o Jennie

Hejsan svejsan! Jättebra blogg!

Titta in på våran novell. justinloverz.blogg.se

2012-02-06 @ 18:01:31
URL: http://justinloverz.blogg.se/
Postat av: Emelie

skit bra :D

meeeerrr :D

2012-02-21 @ 16:57:06
URL: http://3meliii3.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0